Daily Archives: April 26, 2010

Ce se mai intampla?

Pentru ca aseara prietenul Toma Nicolau s-a luat de viata mea ca nu am mai scris pe blog, ma strofoc sa scriu si eu un articol :). Am in draft un articol despre Londra si unul despre experienta traita pe Emirates Stadium la un meci Arsenal – Sunderland dar nu am intrat inca in posesia pozelor desi au trecut doua luni de atunci.

Azi o sa scriu despre evenimentele din online / offline care-mi plac si la care particip cu mare placere. Primul pe lista este de departe #fotbaltweetmeet. In primul rand trebuie sa le multumim frumos initiatorilor acestui eveniment, Cezar si Pandutzu dar si celor de la Timisoreana pentru sponsorizare. Am participat cu mare placere la aproapre toate editiile (doar la prima am lipsit) chiar daca au fost duminica, sambata, de Paste sau in deplasare (vezi editia de la Brasov) si o sa mai particip chiar daca la ultima editie a fost destul de multa tensiune. Toata lumea vine la teren cu gandul ca o sa se distreze si o sa se simta bine dar din pacate aceste lucruri se uita cand incepe meciul iar orgoliile isi fac imediat simtita prezenta si astfel se ajunge ca in unele meciuri chiar sa iasa scantei. Cu unele mici schimbari de organizare chiar ar iesi ceva frumos si toata lumea ar fi multumita la sfarsit. Recunosc ca sunt unul din cei ofticosi :).

Deoarece iubesc sportul in general, am participat ieri si la #hanbaltweetmeet. Nu ma asteptam sa ne strangem atatia oameni la un meci de hanbal. Initiativa a fost lansata de catre Make si repede imbratisata de alti iubitori de sport. Ne-am strans aproximativ 15 – 20 de persoane (nu stiu exact ca nu am numarat) si in frunte cu Chinezu am luat cu asalt Sala Polivalenta unde Steaua intalnea pe Granollers in mansa tur a semifinalei Cupei Cupelor (un fel de Cupa Intertoto la fotbal). Meciul nu a fost unul spectaculos, nivelul acestei competitii ne fiind unul ridicat dar Steaua a reusit sa se impuna la 4 goluri diferenta, 32 – 28 si astfel avand prima sansa la calificarea in finala. Ce mi-a placut extraordinar a fost atmosfera din tribune unde fanii Stelei au umplut sala pana la refuz si au cantat pe toata durata meciului. Asa cum am dat si pe twitter imi este dor de atmosfera de meci de pe Ghencea unde din pacate lumea poarta razboaie interne in loc sa incurajeze echipa si sa fie alaturi de baieti. Intr-un post viitor o sa scriu si despre ce se intampla la FC Steaua.

Nu mai scriu despre #rugbytweetmeet pentru ca stie toata lumea ce valuri a facut acest eveniment. Vineri seara a avut loc a treia editie de #beertweetmeet. Prilej ca oamenii din online sa se intalneasca sau sa se cunoasca dupa caz si in offline. Din pacate nu am baut nimic deoarece oboseala de peste saptamana si-a spus cuvantul si as fi plecat in patru labe dupa doua beri :). Din punctul meu de vedere, acesta editie a fost mai putin reusita decat precedentele dar nu a dezamagit. Felicitari @JustF0urFun pentru organizare si in numele celor care s-au bucurat de bere multumesc Ursus pentru sponsorizare.

Alt eveniment exceptional din punctul meu de vedere este Lecturi Urbane. Aici cuvintele sunt de prisos deoarece nu cred ca este om din online sa nu fi auzit de acest proiect.

As vrea sa particip la un #BlogTrip dar nu activ. As vrea sa merg si sa iau pulsul unui astfel de eveniment dar ca invitat, sa stau pe margine si sa vad ce si cum. Chiar daca Bobby nu o sa ma invite o sa ma tin scai dupa ei la urmatoarea intalnire :).

In momentul asta nu-mi mai vine nimic in cap dar daca imi amintesc revin asupra articolului.

Inchei prin ai felicita pe toti cei care se agita si organizeaza astfel de evenimente.