30

Astazi e o zi speciala pentru mine si asta datorita faptului ca schimb prefixul. Da, fac 30 de ani dar ma simt ca la 18 si asta este minunat.

Experientele de viata din toti acesti ani au fost dintre cele mai diverse. Au fost lucruri si momente frumoase dar si lucruri mai putin placute dar important este ca am trecut peste cele din urma si am ramas doar cu cele care-mi fac placere sa mi le amintesc.

Vreau sa multumesc in primul rand Simonei pentru ca a fost si este alaturi de mine, familiei care ma sustine in ceea ce fac, prietenilor chiar daca acestia au complotat si mi-au facut o petrecere surpriza dar si voua tuturor celor care azi mi-au urat sau o sa-mi ureze la multi ani.

VA MULTUMESC!!!!

About lucian

Just a simply guy View all posts by lucian

3 responses to “30

Leave a Reply

