Gillette si My Way

Aseara am fost invitat de catre Nico la lansarea Gillette Mach3 Sensitive. Evenimentul a avut loc la etajul 18 al City Gate Sud. In invitatie era specificat ca privelistea este una superba asa ca abia asteptam sa urc cele 18 etaje si sa vad cu ochii mei acest lucru. Am ajuns la ora 18:30 asa cum trebuia iar timp de 15 minute nu m-am despartit de langa geam. Privelistea chiar era superba. Datorita parcului Herastrau orasul chiar parea unul verde desi stiam clar ca este doar o iluzie si ca Bucurestiul mai are mult de munca pana sa ajunga un oras verde.

Evenimentul a inceput putin dupa ora 19:00 cu Loredana MC si s-a incheiat cu un recital al acesteia. Era sa uit ca a fost ales barbatul pe care l-ar pupacii cele mai multe femei iar acesta este Radu Valcan. Am ras, am povesti, am mancat si am plecat dar nu fara sa-i multumim frumos Nicoletei pentru invitatie.

De la Gillette am plecat la vernisajul My Way. Acesta a avut loc la Fratelli Expresso Bar si a purtat semnatura lui Victor Bogdan Gheroghita. Celor pasionati de fotografie le recomand sa dea o fuga sa vada acest vernisaj unde fiecare poza este insotita de o scurta poveste a acesteia.

Bogdan este un fotograf talentat care reuseste sa prinda in cadre lucrurile care ne definesc dar si locuri pe langa care trecem zilnic dar nu le bagam in seama. Felicitari domnule si mult succes in continuare.

Acest eveniment a fost sustinut de catre  www.traiescfrumos.ro

About lucian

Just a simply guy View all posts by lucian

One response to “Gillette si My Way

Leave a comment