Pepsi sau Coca Cola?

Inspirat de articolul lui Andrei (sper sa nu se supere ca-i fur ideiile) scriu si eu diferentele din punctul meu de vedere intre Pepsi si Coca Cola.

Am baut pentru prima data Pepsi inainte de revolutie dar nu mai tin minte ce gust avea. In timpul copilariei am tot participat la concursurile lor unde am castigat tricouri, bilete la Cerbul de Aur sau bilete la meciuri de fotbal. La un moment dat am incetat sa mai beau si am trecut pe produsul concurentei.

De cand am descoperit Coca Cola nu am putut sa ma mai despart de ea. Am fost fanul numarul unu al acestei bauturi pentru mult timp. Coca Cola imi este un brand foarte drag (imi este si client) dar din pacate in ultimul timp pare sa piarda teren in fata celor de la Pepsi.

De cand am descoperit Pepsi Twist nu ma mai pot desparti de aceasta bautura. Beau foarte mult Pepsi dar prefer si Coca Cola insa numai cea la cutie care reuseste sa-si conserve gustul mai bine.

Desi nu am facut niciodata un experiment din asta, eu zic ca reusesc sa deosebesc cele doua gusturi. Aici o sa-mi sara lumea in cap ca nu stiu ce vorbesc 🙂

Legat de aceste bauturi am trait un episod foarte amuzant. Eram la o petrecere de revelion intr-un sat pe langa Zalau. In momentul in care proviziile de bautura s-au terminat (am baut timp de 4 zile numai Cola si palinca) ne-am dus la magazin. Am intrat, am dat buna ziua dupa care uitandu-ne in vitrina vedem doar American Cola. Spupefiati am intrebat daca au si alte sortimente de cola. Raspunsul ne-a dat pe spate si a sunat cam asa “ Imi pare rau dar nu avem Cola de firma

Voi ce preferati? Pepsi sau Coca Cola?

About lucian

Just a simply guy View all posts by lucian

4 responses to “Pepsi sau Coca Cola?

  • flaviuta

    :)) Faina istorioara ta!! Pai daca este de preferinte..Pepsi, Pepsi..always Pepsi!! Sorry ca ma repet dar Pepsi rock’s:)
    Ma rog, eu cred ca tine mai mult de gusturi, de exemplu gasesc coca cola ca fiind extrem de dulce pe cand Pepsi este mult mai…refreshing 😛

  • StarFall

    Si mie-mi place cel mai mult Pepsi Twist, apoi Pepsi. Cu cola nu reusesc sa ma impac, pentru ca si eu sunt din putinii care simt diferenta intre cele doua (sometimes this is a curse 😀 – mai ales cand merg la mcdonalds :)) (rar ce-i drept)! motiv pentru care m-am schimbat pe KFC :D).

  • lucian

    Bun asa fetelor. Pepsi rulz 🙂

  • Maia

    Haha! De acord cu voi 🙂 Pentru mine Pepsi are un feeling young, asa 🙂 Imi place gustul dar imi place atitudinea si mai mult. Si reclamele lor din afara. Si sunt 100% de acord cu partea despre Pepsi twist, e cea mai buna inventie de la painea feliata incoace :))

Leave a Reply

