Drumul mingii la final

40 se zile, 2400 de km si peste 1000 de alergatori. Acestea sunt cifrele campaniei Drumul Mingii. Timisoreana a facut si anul asta o treaba extraordinara si o campanie care prins foarte bine la publicul iubitor de fotbal adevarat.

Domnul Chinezu a fost bloggerul oficial al campaniei iar munca depusa de el este din punctul meu de vedere colosala. A fost tot timpul plecat, a avut intalniri cu bloggerii din orasele in care se defasurau evenimente Timisoreana, a scris pe blog, a dat pe twitter si facebook.

Dupa 40 de zile mingea va ajunge azi la Brasov, orasul Finalei Cupei Romaniei la fotbal iar unul din cei 1000 de oameni care au alergat cu mingea la picior va da lovitura de incepere al partidei. Finala de anul asta este una speciala deoarece dupa 21 de ani se intalnesc in ultimul act cele doua mari rivale din Bucuresti, Steaua si Dinamo.

Am incercat sa fiu alaturi de Cristi si sa dau o mana de ajutor la promovarea acestei campanii. Din pacate nu am apucat sa fac mare lucru deoarece timpul nu mi-a permis. Am fost la intalnirea dintre Chinezu si bloggeri din Craiova. Acolo i-am cunoscut si pe baietii de la craiovaforum, baieti care s-au oferit sa sponsorizeze echipa bloggerilor cu tricouri albe cu mesajul “Pentru #selena & #bebemarian”. Daca nu i-as fi cunoscut, nu ajungeam sa ne urmarim pe twitter iar ca urmare nu ar fi stiut de rugamintea noastra.

Acum imi pare rau ca nu mi-am facut timp sa merg la toate intalnirile cu bloggerii din celelalte orase. As fi avut ocazia sa cunosc si alti oameni misto din online-ul autohton.

Ciferle campaniei o sa le aflam in momentul in care se va termina si se va trage linie. Pana atunci, felicitari Timisoreana pentru campania #drumulmingii. Mai multe detalii gasiti pe site-ul fotbaladevarat.ro

About lucian

Just a simply guy View all posts by lucian

Leave a Reply

