Eu si Citroen DS3

Din pricina serviciului nu am fost in Bucuresti in ziua cand taxiul CeRecomand s-a plimbat prin oras. Am condus marea majoritate a brandurilor auto, de la Trabant la Mercedes si Lexus dar nu am condus Citroen. Acum am sansa aceasta dar sperantele mele sunt destul de mici deoarece eu am noroc in dragoste :P.

Echipa CeRecomand vine cu o noua provocare si pune un Citroen DS3 la bataie pentru o saptamana. Acum o sa insir trei locuri din Bucuresti pe unde as plmba masina:

1. Cum imi place Bucurestiul noaptea, o iau pe Simona si ne plimbam o noapte intreaga pe strazile orasului meu natal.

2. La OMV. Cu siguranta o sa raman fara carburant asa ca trebuie sa si alimentam 😛

3. La fotbal. Cu siguranta masinuta o sa faca furori in randul baietilor asa ca nu pot sa nu ma laud un pic 🙂

About lucian

Just a simply guy View all posts by lucian

Leave a Reply

