Despre prieteni

PRIÉTEN, -Ă, prieteni, -e, s. m. și f. Persoană de care cineva este legat printr-o afecțiune deosebită, bazată pe încredere și stimă reciprocă, pe idei sau principii comune; via DEX.

Incredere si stima reciproca sunt cuvinte mari, cuvinte care atarna greu si care sunt din ce in ce mai dificil de gasit in cei de langa noi. Pe baza acestora am ajuns sa-i triez pe cei de langa mine, am ajuns sa-i cantaresc pe cei care ii consideram prieteni.

Dezamagire, asta am ajuns sa traiesc pentru ca am avut prea multa incredere in cei de langa mine, in oamenii pe care-i consideram prieteni.

Din punctul meu de vedere sunt cateva lucruri minore pe care un om trebuie sa le indeplineasca pentru a-l putea sa-l numesc prieten. Lucruri minore care sa-mi demonstreze ca ma pot baza pe ei atunci cand am nevoie de ajutor, atunci cand sunt in groapa si am nevoie disperata de o mana de ajutor pentru a putea iesi. Un prieten te suna doar ca sa te intrebe daca esti ok fara a avea vreun interes in spatele acelui telefon. Un prieten te ajuta atunci cand ai nevoie, chiar daca el avea altceva programat. Un om nu trebuie neaparat sa aiba bani, influenta sau mai stiu eu ce pentru a-i oferi increderea. Un om nu iti este prieten atunci cand are un interes in spate.

As putea sa continui la nesfarsit dar imi este mie rusine sa pun pe foaie tot ce vad la cei cere se bat cu pumnii in piept ca imi sunt prieteni.

Domnilor imi pare rau sa va anunt dar citesc destul de usor oamenii de langa mine si stiu cine merita si cine nu. Asa ca de acum incepand daca va refuz o sa o fac doar pentru ca vreau, pot  si pentru ca asa meritati. Nu am nevoie de 100 de prieteni, cei pe care-i am imi sunt suficienti.

Pentru prietenii mei:

About lucian

Just a simply guy View all posts by lucian

24 responses to “Despre prieteni

Leave a Reply

