Cinci lucruri pe care le-am facut in 2010

Revin in forta dupa mult timp in care am lenevit si nu am avut inspiratia sau cheful de a scrie pe blog. Am de onorat mai multe lepse asa ca o iau in ordinea numerelor de pe tricou si incep cu cea primita de la Mircea Mester unde trebuie sa enumar cinci lucruri pe care le-am facut in 2010.

Am intrat in anul 2010 undeva prin Predeal la un club impreuna cu Simona, Matilda, Corina, Andu, Olix si Partydul KissFM. Ne-am distrat in club dupa care am fost pe partie iar spre dimineata am plecat la Bucuresti. Ma asteptam sa fie un an zbuciumat in care o sa fiu mai mereu pe drumuri dar se pare ca m-am inselat si lucrurile aveau sa fie cu totul diferite.

1. Londra

In Februarie am mers la Londra intr-o scurta vizita alaturi de Simona, Andreea, Marcel si Cosmin. A fost pentru a doua oara cand am ajuns in acest frumos oras si cu siguranta o sa o mai fac. Din punctul meu de vedere este cel mai frumos oras din Europa. Poate nu are atractiile turistice pe care le au alte capitale europene dar compenseaza cu multe alte lucruri. Contrar celor spuse de lume, englezii sunt oameni foarte misto si foarte primitori. Este orasul unde m-as stabili si unde as locui. Cine stie? Poate intr-o zi am sa o si fac :D.Poze gasiti AICI.

2. Emirates Stadium

A devenit un fel de traditie ca o data pe an sa merg pe un mare stadion al Europei. Dupa Nou Camp si Wembley, anul trecut a fost randul lui Emirates Stadium. Nu mai dezvolt acest subiect deoarece am scris AICI despre experienta traita pe stadionul lui Arsenal.

3. Rugby

Anul trecut am descoperit un sport care nu ma atragea in mod special. Datorita prietenului Lucian de la FRR am ajuns sa fac o pasiune pentru acest sport. Am fost la aproape toate meciurile echipei nationale (chiar si cand au jucat la Constanta) unde impreuna cu lumea din online am facut atmosfera ca pe stadioanele de fotbal. Totul a culminat cu victoria Romaniei impotriva echipei nationale din Uruguay in barajul de calificare la mondiale. Meciul decisiv s-a jucat la Bucuresti pe stadionul Arcul de Triumf, stadion care a devenit neincapator pentru acest meci.

4. #fotbaltweetmeet si Echipa Bloggerilor

Fotbalul este sportul meu preferat inca din copilarie. Chiar daca nu am avut ocazia sa practic acest sport in cadru organizat, am batut maidanele si curtile scolilor din aproprierea casei inca de mic. Cand a aparut #fotbaltweetmeet am raspuns afirmativ si ma bucur pentru asta. Din aceste intalniri bilunare a nascut si ideea de Echipa Bloggerilor. Pentru asta trebuie sa ne ridicam in picioare si sa-i multumim lui Chinezu. Datorita acestor activitati am reusit sa leg cateva prietenii cu oameni pe care altfel poate ca nu as fi ajuns sa-i cunosc in aceasta viata.

5. Casuta noastra

Este de departe cel mai important lucru care s-a intamplat anul trecut. Am reusit sa obtin un credit si am achizitionat un apartament cu 3 camere in Berceni care acum arata genial. Drumul a fost lung si anevoios dar ii multumesc lui Dumnezeu ca am reusit sa trecem peste aceasta perioada. Pe aceasta cale as vrea sa aduc multumiri speciale tuturor celor care au fost alaturi de noi si ne-au ajutat, care si cum au putut. Despre asta un post mai pe larg in cateva zile. Poze gasiti pe pagina de facebook a Simonei.

About lucian

Just a simply guy View all posts by lucian

4 responses to “Cinci lucruri pe care le-am facut in 2010

Leave a Reply

