Ce vreau de la blogul meu in 2011

Aceasta leapsa este de la Matlida si de la Andrei. S-au gandit ei bine asa si au ajuns la concluzia ca eu am asteptari de la blogul meu in 2011. Ei bine NU am asa ceva. Nu vreau sa fac bani din blogging, nu vreau sa ajung pe nu stiu ce pozitie in Ze List si nici nu mi-am propus sa ajung la un numar de unici pana la sfarsitul anului.  Singurul lucru pe care-l doresc de la blogul meu este sa-mi poata cara prostiile si aberatiile pe care le postez eu aici si sa nu-si dea singur delete :))

Un an 2011 plin de realizari va doresc 🙂

About lucian

Just a simply guy View all posts by lucian

4 responses to “Ce vreau de la blogul meu in 2011

Leave a Reply

