Ce seriale urmaresc

Am primit leapsa de la Toma acum cateva zile si acum mi-am facut si eu timp sa o onorez. Nu stiu daca trebuie sa scriu despre ce seriale mi-au placut in timp sau ce seriale urmaresc acum asa ca o sa le combin 🙂

1. DALAS – era serialul pe care-l uram cu pasiune dar eram fortat sa-l urmaresc deoarece parintii mei erau mari fani ai lui JR, Bobby si cine o mai fi aparut prin serialul ala

2. M.A.S.H. – primul serial care mi-a placut la nebunie. L-am revazut acum cativa ani si in curand o sa ma mai apuc odata de el. Genial serialul, geniali actorii iar replicile imi vin si acum in minte. Care nu ati avut placerea sa-l vedeti eu il recomand cu caldura

3. OZ – viata din puiscariile de maxima securitate m-a fascinat intotdeauna asa ca l-am urmarit cu mare interes.

4. Prison Break – am urmarit cu interes primele doua serii care mi-au placut dar cand a inceput a treia serie am renuntat la el deoarece aveam impresia ca se pierde in detalii.

5. House MD – un serial care ma facea sa rad datorita doctorului House si a replicilor sale. Serialul e previzibil iar episoadele se desfasoara dupa acelasi scenariu.

6. Gray’s Anatomy – un serial complet.

7. Criminal Minds – cum sa prinzi un criminal in serie fara SF-uri. Un serial psihologic care m-a prins.

Urmeaza:

1. Heroes – am primit numai feedback pozitiv despre el, asa ca e primul pe lista

2. Dexter, Chuck si Mentalist – din toate trei am urmarit episoade pe PROtv si m-au prins.

Nu dau leapsa mai departe deoarece am vazut ca s-a plimbat prin toata blogosfera. Daca e cineva care nu a primit acesta leapsa este invitatul meu sa o ia de la mine 🙂

About lucian

Just a simply guy View all posts by lucian

4 responses to “Ce seriale urmaresc

Leave a Reply

