La mare

In acest week-end am fost plecat impreuna cu Simona la Eforie Sud si pot spune ca a fost cea mai buna alegere facuta.

Sambata dimineata ne-am trezit la ora 7:00 si am plecat de acasa pe o ploaie de nu-mi faceau fata stergatoarele. Ne-am oprit la OMV unde am alimentat si ne-am cumparat provizii pentru drum si am plecat spre litoral. Drumul pe autostrada a fost cel putin interesant in sensul ca pana la Fundulea a plouat infernal. Dupa Fundulea si pana la Fetesti pe A2 nu putea-i sa vezi campul de muntii de zapada de pe marginea soselei iar banda de urgenta era impracticabila. La Fetesti am iesit din nori si am avut parte de o imagine parca desprinsa din povesti (gasiti 2 poze mai jos).

Ne-am continuat drumul pe un soare orbitor care ne-a mangaiat pana dumnica dupa-amiaza cand am plecat spre Bucuresti. Sambata m-am alcolizat cu tata-socru’ cu vinul din potgoria proprie si la care am muncit sa-l pregatim la inceputul lunii octombrie. Tot sambata am sustinut din tribuna echipa nationala a Romaniei de rugby care a jucat meciul cu Germania la Constanta. Meciul l-am vazut impreuna cu Lucian si intreaga echipa de la FRR. Romania a invins Germania cu 67 – 5 si a mai facut un pas pentru calificarea la Cupa Europeana a Natiunilor.

Duminica am iesit la o plimbare pe malul marii cu Toto, catelul Simonei :). Din pacate nu am decat doua poze deoarece restul sunt pe aparat si nu le-am scos. Dupa o plimbare de aproape doua ore nu se putea sa nu facem un gratar cu carnaciori si pastrama de oaie :).

Ne-am intors acasa iar seara am fost invitati la Pizza Hut fiind unii din castigatorii concursului Cel mai HUT cuplu din online. Compania a fost foarte placuta si ne-am lungit la vorba pana la miezul noptii.

A fost un week-end in care mi-am reincarcat bateriile si in care m-am relaxat la maxim. Pacat ca luni dimineata m-am trezit si totul s-a naruit cand am vazut cum ningea. M-am saturat de iarna , ninsoare, mocirla si vreme rea :(. VREAU SA VINA PRIMAVARA!!!

Cadoul meu pentru Simona de SF. Valentin consta intr-un DVD cu Placebo (formatia ei preferata). Acest dvd a fost pus la licitatie de catre Octavian iar toti banii se vor duce la Daniel Raduta.

About lucian

Just a simply guy View all posts by lucian

One response to “La mare

  • Luc

    PODGÓRIE, podgorii, s.f. 1. Regiune întinsă, de obicei deluroasă, cultivată cu plantații masive de viță de vie (care asigură producerea unui anumit tip de vin); regiune viticolă. 2. (Înv.) Regiune de la poalele unui munte sau ale unui deal. [Acc. și: podgoríe] – Din sl. podŭgorije.

Leave a Reply

