Rugby

Nu e un secret ca sunt un microbist inrait. Pana anul trecut eram un suporter infocat al echipei Steaua despre care am si scris cateva articole. Nu pot spune ca nu ma mai intereseaza aceasta echipa dar ceva s-a schimbat in momentul in care am fost interzis pe stadionul Ghencea de catre oierul ajuns patron la cea mai titrata echipa a fotbalului romanesc. An de an mi-am facut abonament si am indurat capriciile vremii pentru a fi pe stadion, pentru a fi langa echipa de suflet. Desi nu-mi convenea modul in care Becali conduce clubul am inchis ochii si am continuat sa-i incurajez pe baieti facand abstractie de conducere. De cand am fost interzis (doar pentru faptul ca sunt posesor de abonament) dragostea mea pentru Steaua a palit, ma mai uit la meciuri dar nu mai am aceleasi sentimente pe care le aveam.

Imi place sportul, imi place sa practic diferite sporturi. Cel mai apropiat sunt de fotbal dar imi place la nebunie sa ma uit/practic tenisul, sa vad un meci de hochei sau sa tresar atunci cand o echipa romaneasca de hambal joaca un meci international. Pe langa aceste sporturi ma mai uitam si la rugby, din cand in cand si doar la Turneul celor 6 natiuini. In decembrie am acceptat invitatia lui Chinezu sa asistam la un meci de rugby iar dupa sa stam de vorba cu cei de la FRR. Pot spune ca dupa primul meci vazut live rugbyul mi-a intrat la suflet. Acum ma pot declara un fan al acestui sport.

Sambata am asistat la adoua intalnire dintre bloggeri si cei de la Federatia de Rugby. Din pacate am intarziat si am pierdut o mare parte din discursul a doua legende ale rugbyului mondial si anume Steve McDowell si Richard Dixon. Cei doi mari sportivi ne-au facut sa ne apropiem si mai mult de rugby si cel mai important ne-au convins ca trebuie sa fim alaturi de acest sport si sa-l ajutam cu ce si cum putem noi. Tot sambata am primit de la Presedintele FRR Alin Petrache cartea semnata de el “Intamplari intre buturi” pe care abia astept sa o citesc si pentru care ii multumesc frumos.

Ne bucuram ca Lucian Lorin a ajuns Director de Comunicare la FRR deoarece este un om extraordinar care pe deasupra este si blogger. El a reusit sa stranga o mica comunitate de bloggeri impatimiti de rugby si asta este de laudat.

Impreuna cu echipa de la FRR va invitam sa participati la un concurs la care puteti sa castigati doua invitatii la meciul Romania – Spania, sambata de la ora 14:00. Tot ceea ce trebuie sa faceti este sa lasati un comentariu in care sa povestiti primul vostru contact cu rugbyul.

Mult succes.

About lucian

Just a simply guy View all posts by lucian

10 responses to “Rugby

  • Ionut

    Salut,

    Sunt un fost jucator de rugby si un suporter impatimit al acestui sport. Primul contact cu rugbyul a fost la varsta de 8 ani cand tatal meu m-a dus la o selectie pentru acest sport. Ma bucur teribil ca acest sport prinde din ce in ce mai mult la oameni si ma bucur ca se gasesc in online oameni care sa sustina acest sport special.

    Multumesc

  • Daniel Preda

    Primul contact cu rugbyul a fost la varsta de 15 ani cand tatal meu care e un impatimit al acestui sport m-a dus la stadion pentru ai vedea pe Stejari. De atunci nu am fost la multe meciuri dar pot spune ca-mi place acest sport pentru eleganta si fair play-ul lui. Ultimul meci la care am fost Romania – Fiji.

  • Adrian Oana

    Am jucat fotbal toata viata (si inca mai pot 🙂 ). Eram in liceu cind fratele meu mai mare (tot fotbalist) a inceput sa joace rugby la Sportul Studentesc. N-am reusit sa-l inteleg de ce s-a apucat de acest sport ”ciudat”! Dupa 1-2 ani, timp in care a ajuns sa joace in divizia A si in selectionata Bucurestiului am zis sa incerc si eu. De ce? Incepuse sa puna ceva muschi pe el iar cum eu eram ”trei oase si-un zimbet”…
    Mi-a placut inca din prima zi felul in care se faceau antrenamentele. Dure dar bine proportionate. Poate si pentru ca am avut norocul sa-l am antrenor pe ”americanu’ ” – un fost demi de melle de ”nationala” – care stia cu ce se maninca. Am ajuns sa joc si in campionat – fundas – si probabil ca as fi jucat si acum dar…Pe vremea aia conditiile nu erau cele mai bune. Echipamentul de joc era ”la numar” si daca se pierdea un tricou era o tragedie motiv pentru care nu puteam lua acasa echipamentul de joc. CRED ca nu erau spalate atit de des cit ar fi trebuit…Din cauza asta – zic eu – am facut furunculoza (n-am avut in viata mea o boala de piele pina la acel moment!!!). Cind au aflat parintii nu au mai vrut sa ma lase sa merg la antrenamente. Oricum nu erau prea incintati pentru ca eram acum in clasa a – 12-a (examen la fac…) si stateam foarte departe de stadion iar acum aveau un motiv pe care nu aveam cum sa-l mai combat…
    Dupa aceasta ”aventura” am ramas fan!!! Si acum aleg fara sa ezit un meci de rugby in dauna unuia de fotbal. Daca vorbim de turneul celor 6 natiuni trebuie sa prind transmisia inca de cind se intoneaza imnurile si chiar daca nu tin in mod deosebit cu nimeni mi se face pielea ca de gaina atunci cind aud cum cinta un stadion intreg…
    Mi-e ciuda ca nationala noastra nu mai este la nivelul de acum citiva ani (Bucos!!!) cind se punea problema serios ca Romania sa intre oficial in turneul celor 5 natiuni dar asta nu ma face sa nu sper ca intr-o buna zi…

    HAI ROMANIA!!!

  • cavecezar

    Prima data cand am vazut un meci de rugby aveam 9 ani . Pe atunci nu stiam ca exista un astfel de sport , in capul meu era numai fotbal. Si am fost foarte confuz de ce nu erau portari in poarta (mai tarziu am aflat ca se numesc buturi) , de ce jucatorii puneau mana pe minge si nu se fluiera hent , de ce era mingea ovala , de ce erau acele gramezi spontane. Eram cu fratimiu si cu prietenii lui la meci si bineinteles ca toti faceau misto de mine ca habar n-aveam de sportul asta. Imi place rugby-ul , am fost la cateva meciuri . Am fost de cateva ori la derby-ul dintre Dinamo si Steaua , si mi se umplea sufletul de bucurie cand ai mei inscriau cate o transformare , un eseu samd. In alta ordine de idei , sper ca stejarii sa invinga Spania cu mine sau fara mine in tribuna.

  • tudorelll

    te pun in blogroll…..ce zici? facem schimbu……suntem fan rugby 🙂

  • lucian

    @tudorelll Daca vrei sa ma pui in blogroll nu ma supar. Eu am renuntat la acesta 🙂

  • lucian

    @Adrian Oana @cavecezar Felicitari, voi sunteti castigatorii celor doua invitatii

  • adrianeugen

    Salut , tare articol as vrea sa ti ofer un link exchange , eu am site de de sport in care vorbesc foarte mult de rugby,inclusiv am si rezumate video:D.te astept sa vezi link ul meu 😉 Bafta : http://badaradrianeugen.wordpress.com sau yahoo : adi_2006_eugen@yahoo.com .Multumesc mult chiar te astept sa vezi noile rezumate din cele mai tari campionate de rubgy din europa 😉

  • lucian

    Salut Adrian. Am intrat pe site-ul tau, este unul foarte interesant si te felicit pentru treaba facuta. Nu sunt un fan al “link exchange” asa ca trebuie sa te refuz. Sorry

Leave a Reply

