La multi ani!


Astazi 01.02.2010 se implinesc 2 ani de cand eu si Simona suntem impreuna. Pe aceasta cale vreau sa-i urez un sincer: LA MULTI ANI!

Au fost momente bune si momente mai putin bune dar important este ca am reusit sa trecem peste ele si ca astazi suntem unul langa celalalt si ne iubim la fel de mult (cel putin :D).

Toata lumea imi zice ca merit o diploma de rezistenta dar eu sunt de parere ca ea e cea care trebuie sa primeasca aceasta diploma pentru ca reuseste sa ma inteleaga si sa treaca peste momentele in care piticutii mei o iau razna.

Te iubesc enorm. >:D<

About lucian

Just a simply guy View all posts by lucian

10 responses to “La multi ani!

Leave a Reply

