Sa ma fut in norocul meu

Pe 29 Mai anul acesta am primit o masina de serviciu noua. Este vorba de o Toyota Corolla versiunea cu motor de 2.0, sase trepte, neagra, tapiterie bej si jenti OZ Ultralejera Black. Masina e foarte tare, stabilitate, viteza, confort si cam tot ce ai avea nevoie de la o masina din clasa ei. Singurul lucru care-i lipseste este navigatia pentru ca pretul cerut de cei de la Toyota a fost de 2.500 Euro + TVA. Am facut aproape 15.000 Km fara cel mai mic incident cu ea, am mers cu ea ca si cum ar fi fost proprietate personala, iubesc masina asta.

Vineri 02 Octombrie ma indreptam spre sediu pe drumul obisnuit. Am ajuns la Metro Berceni, m-am oprit sa dau prioritate cand am intrat in sensul giratoriu iar cand sa ies din acesta m-am trezit lovit in partea dreapta. Masina a ricosat intr-o bordura cu roata stanga spate. Ma dau jos plin de spume si nervi si ma jur ca daca soferul celeilalte masini era mai tanar il bateam de suna apa in el, asa ce pula mea sa-i fac unuia de 54 de ani. Ma uit la masina si pe loc imi vine sa plang, usile de pe dreapta lovite, pragul dreapta lovit, roata stanga spate deformata si janta sparta iar aripa stanga spate julita de un ornament care se afla in sensul giratoriu. Am fost lovit de catre un dobitoc care conducea o Dacia Pick-up incarcata la refuz si care din cauza greutatii de pe spate nu mai avea aderenta pe rotile din fata si implicit pula frane. Sa va mai spun ca Dacia avea toata partea din fata praf sau ca radiatorul era spart sau ca motorul era deplasat si fisurat?

L-am iertat pe prost de mers la politie unde mai mult ca sigur ar fi ramas fara permis si am complectat un formular de constatare pe cale amiabila (sau ceva de genul asta) unde am inventat o schita in asa fel incat sa reiasa vina lui dar sa nu-si piarda permisul. Acum astept sa vina cei de la Ardaf (RCA-ul omului era la acestia) sa dea drumul la dosar si sa pot baga masina in service. Sper sa iasa repede si sa iasa bine.

Una peste alta ii multumesc lui Dumnezeu ca am scapat nevatamat dar ma fut in norocul meu si in toti idiotii de pe soselele patriei. Va las in compania catorva poze.  

About lucian

Just a simply guy View all posts by lucian

12 responses to “Sa ma fut in norocul meu

  • Matilda

    Ei… hai ca nu-i atat de rau 😛 Glumesc, e bad, dar chiar putea fi mai rau. Parintii unei prietene au avut surpriza sa le explodeze cauciucurile din fata in serpentine datorite unei glume proaste. S-au oprit fix in parapet.

  • lucian

    Nashpa, trebuie sa fi idiot sa faci glume care sa implice siguranta masinii. Stiu ca ar fi putut sa iasa mai rau si ma bucur ca nu am patit nimic dar nu pot sa nu fiu suparat ca masina e franjuri 😦

  • ciops

    Auch! Aproape ca-mi placeau jentile alea pe masina ta 🙂

  • lucian

    Stai linistit ca mi-am comandat deja alta janta 😀

  • ToporLukeboy

    Imi pare nespus de rau pt ce ai patit !
    Dar te-au ajuns blestemele :)) si am o nedumerire … cum pula mea sa il ierti pe prost ? sa zica mersi ca nu iam descarcat marfa din pick up in cap si lui si lu familia lui de distrus … incarca peste capacitate in loc sa apeleze la o duba :)))

  • ToporLukeboy

    App nu stiam ca ai masina asta :)) nu ne-am mai vazut de mult hahalera mica :-j
    Jentele le primesc eu daca nu ai ce sa mai faci cu ele :))

  • lucian

    Da friend. La tine ma gandisem din capul locului :))

  • subzero

    Luciane najpa tata, dar se mai intampla asta e.

  • Ciupanezul

    Aşa e-n Bucureşti. Şi nu toată lumea e ca tine. Aşa de bună mă refer.

  • lucian

    Am permis de multi ani, am lucrat ca sofer pe dube si camioane, am peste 500.000 Km parcursi si NU am impresia ca sunt un sofer bun. Fac greseli ca toata lumea si accept si greselile celorlalti dar NU pot sa accept prostia si “jmecheria” in trafic.

  • andrei

    SI DACA ALA TANARUL TEAR FI BATUT PE TINE PT K AI FI SARIT TU SAL BATI PE EL? SI TABLA E TABLA SI BUCURESTIUL E BUCURESTI PUNETE SI TU IN SITUATIA LUI.NU TREBUIE SA ITI REZOLVI PROBLEMELE PRIN VIOLENTA ,DUPA CE II DADEAI TU CU TOATA INCARCATURA IN CAP EL ITI LUA SI CHILOTI DUPA TINE . ZI MERSI K NU ERA TANAR. BAFTA

  • Victor Dulu

    🙂 Vorba lui Ciops chiar misto gentile :))

Leave a Reply

