Daily Archives: July 14, 2009

Licentiat

Aventura mea de student a inceput cu noua ani in urma si anume in toamna anului 2000, cand dupa terminarea Liceului Economic Virgil Madgearu am decis sa dau la facultate. Am dat la ASE si Politehnica. Am intrat la ASE, Facultatea de Contabilitate dar la cu taxa iar la Politehnica, Facultatea TCM fara taxa. Am ales sa fac Politehnica si datorita faptului ca nu-mi permiteam sa platesc o facultate. Primii doi ani au fost lejeri si cu o viata de student tumultoasa, a venit insa anul trei si materiile de specialitate care m-au deprimat. Dupa o prima sesiune cu un singur examen luat din opt am hotarat sa ma retrag “in glorie”. A urmat un an de zile pierdut in care m-am angajat si am dat de gustul banilor.

In anul 2004 m-am inscris la Spiru Haret, facultatea de Relatii Internationale si Studii Europene. Nici aici nu am fos mai constiincios pierzand un an din cauza serviciului si a lipsei de timp. Dupa ce mi-am schimbat locul de munca am reusit sa-mi reiau studiile si astfel am reusit sa termin facultatea. Desi trebuia sa dau licenta in vara trecuta acest lucru nu a fost posibil din cauza restantelor avute. Dupa doua sesiuni de restante am reusit sa iau cele opt restante acumulate in cei trei ani de facultate si astfel sa ma inscriu la licenta.

Examenul de licenta a fost programat joi, 09.07.2009 si l-am promovat cu nota 9,20 dupa doar doua nopti de invatat.

Am “sarbatorit” plecand la mare si anume la Eforie Sud la locuita Simonei. Vineri au ajuns in Eforie si Ciops, Etherfast, Raluca si Dana cu care ne-am intretinut si am facut o intalnire pe care am numit-o “winetwettmeet”.

Ce urmeaza? Un master pe care-l va alege Simona unde o sa fim colegi si cu Deea.