Steaua a ajuns steaua

Scriam acum ceva timp ca sper ca intoarcerea lui Marius Lacatus sa fie de bun augur si sa reuseasca sa aduca echipa pe linia de plutire dupa tur de campionat dezastruos. Tot in acel articol am mai scris si ca nu cred ca Lacatus este un antrenor de steaua.

Au trecut 6 etape din retur  si steaua se afla pe locul 8 la 9 puncte de locul 1 si la 3 puncte de un loc de cupa UEFA. Asa ceva nu s-a mai intalnit la club de peste 3 decenii iar principalii vinovati sunt in ordine: Lacatus, Becali, jucatorii si conducerea.

Am asistat la meciurile cu FC Vaslui si cu Farul Constanta, am vazut celelalte meciuri la televizor si am ajuns sa-mi fie rusine ca sunt stelist, am ajuns sa merg cu capul plecat pe strada. Nu este posibil ca un club de talia stelei sa fie condus de un personaj obscur si pentru care pozitia de presedinte este o palarie prea mare.

Recunosc ca ma aflu in tabara celor care cer demisia lui Laca. Tot respectul pentru jucatorul si omul Lacatus dar ca antrenor mai are mult de munca pana sa aiba valoarea de a sta pe banca stelei.

Pana cand se va schimba antrenorul sau o sa vad cea mai mica schimbare de atitudine din partea jucatorilor eu nu am ce sa mai caut pe Ghencea. Pana atunci Steaua a ajuns steaua.

As putea sa scriu trei pagini despre conducatorii si jucatorii de la steaua dar prefer sa inchei aici si sa sper intr-o revenire cat mai rapida a echipei.

About lucian

Just a simply guy View all posts by lucian

Leave a Reply

