Portret

Datorita Simonei care mi-a trimis o leapsa o sa va fac portretul meu. Ideea este sa raspund la niste intrebari din care sa rezulte acesta.

SUNT: incapatanat, iresponsabil, atent si iubitor 😀

AS VREA: sa fiu ma grijuliu cu Ea si sa o supar mai rar, sa treaca criza asta mai repede ca mi-a mancat ficatii, sa fac un tur al Europei anul acesta

PASTREZ: amintirile, biletele si abonamentele de la orice eveniment sportiv la care asist, pozele din locurile vizitate

MI-AS FI DORIT: sa fiu mai rau cu cei care merita, sa fiu alaturi de cei dragi cand au nevoie de mine

NU IMI PLAC: mincinosii, cei care nu ma apreciaza si cei care ma iau de prost

MA TEM: de puscarie

AUD: sunt cam surd 😛

IMI PARE RAU: ca nu-mi dau seama mereu ce vrea de la mine

NU SUNT: genul de om care tine supararea

DANSEZ: doar daca sunt beat

CANT: da, desi nu am voce

NICIODATA: evit sa spun niciodata

RAR: se intampla sa fac ceea ce nu-mi place

PLANG: ocazional J

NU SUNT INTOTDEAUNA: ferm cand vine vorba de cineva care mi-a gresit

NU IMI PLACE DE MINE: mie imi place de mine

SUNT CONFUZ: destul de des

AR TREBUI: sa ma MATURIZEZ

 
www_poze-haioase_ro__1193237711_448766

Sursa pozei AICI. Iar leapsa se duce……la cine o vrea 🙂

About lucian

Just a simply guy View all posts by lucian

One response to “Portret

Leave a Reply

