Excursie

Vineri noapte o intrebam pe Simona ce sa facem in week-end. Dupa doar cateva minute ne-a venit ideea sa facem o excursie pe plaiurile Romaniei. Destinatia a fost simplu de ales deoarece cautam o locatie unde sa ne faca placere sa petrecem cateva ore. Sibiul este un oras relativ aproape de Bucuresti si un loc unde revin de fiecare data cu placere.

Trezirea a fost la 06:00 si plecarea in jurul orei 07:15. Drumul a fost liber ajungand la destinatie dupa 3 ore si 15 minute. Sibiul ne-a intampinat cu o  zi veritabile de primavara, soare si temperaturi de 13-15 grade. Am parcat in centru (50 de bani pe ora de parcare) si am plecat la plimbare prin oras. Am vizitat orasul, am facut poze cu atractiile orasului, ne-am plimbat pe strazile inguste si curate si ne-am oprit la restaurantul Bufnita unde am luat micul dejun.

Dupa ce ne-am indestulat, restaurantul avand porti de mancare imense, ne-am mai plimbat putin dupa care am plecat spre Bucuresti via Brasov. Singurul lucru de care ne pare rau a fost ca nu am apucat sa bem o cafea cu Miruna.

Nu am putut sa nu facem un ocol pana la Balea Cascada sa vedem si noi zapada. Din pacate nu am putut urca cu telecabina la Balea Lac din cauza cozilor de la aceasta, era o coada de aproximativ 100 de persoane. In Brasov nu ne-am mai oprit deoarece trebuia sa ajungem acasa pentru o partida de poker cu ciops, Etherfast, Jerry si Raluca.

Ne-am simtit excelent sui ne-am hotarat sa mai facem astfel de escapade de week-end. Urmatoarele orase pe lista sunt Cluj, Piatra Neamt, Iasi, Braila (am fost invitati de catre BabyRacy

About lucian

Just a simply guy View all posts by lucian

6 responses to “Excursie

Leave a Reply

