Urari de “bine”

Saptamana trecuta a venit si prima ninsoare cat de cat serioasa in Bucuresti. Din partea autoritatilor am avut parte de celebrul refren “am fost luati prin surprindere”, in conditiile in care toata iarna am vazut masini de dezapezire prin tot orasul pregatite sa intervina in caz ca…

Odata cu ninsoarea cazuta am scapat din trafic de o gramada de masini si astfel sa putem sa circulam si noi in voie prin oras indiferent de ora. Problema este ca tampitii din trafic nu au putut lasa masinile acasa si au tinut neaparat sa se etaleze prin oras. In seara cand a nins am evitat nu mai putin de 4 accidente din cauza dobitocilor care iti taie fata si te forteaza sa pui frana brusca pe polei sau nu-ti acorda prioritate si te pune sa faci manevre pe contrasens ca sa nu-i strici masina lui de 100000 de euro. Sa fiu sincer imi era mila de masina mea, nu de a lor.

As mai avea de transmis cateva uraru de “bine” unui dobitoc dar nu am voie :D. Tot din cauza CTC-ului nu am publicat nici numerele de masina ale indiviziilor mai sus mentionati.

Ca si concluzie vreau sa fac promisiunea ca anul acesta o sa-mi achizitionez un jaf de dacie 1300 sau 1310 cu care o sa-i busesc pe toti taranii, dobitocii si prostii din trafic. Vreau sa-i vad cum plang langa limuzinele lor de sute de mii de euro. Nu stiu daca o sa duca la ceva acest lucru, nu stiu daca o sa-i disciplinez in trafic dar stiu ca vor sta cu masinile in service cu saptamanile. 

Dar daca mai fac alti 10 ca mine? Voi cum credeti ca vom ajunge sa-i disciplinam in trafic pe acesti indivizi?

About lucian

Just a simply guy View all posts by lucian

2 responses to “Urari de “bine”

Leave a Reply

