Mai muncim si noi anul asta?

E criza frate! Am inceput serviciul de o saptamana si eu deja m-am plictisit :(. Outlook-ul e pentru e-mailuri funny si pentru ultimele rezultate de la campionatul de biliard din cadrul firmei. Telefonul suna numai in interes personal iar in afara de drumurile acasa – servici si inapoi nu merg cu masina decat in week-end.

Unde sunt zilele cand ma duceam mai devreme la birou ca aveam treaba si stateam si peste program ca nu apucam sa o termin? Unde sunt zilele cand nu aveam timp nici de tigari sau cafea? Chiar este criza sau lumea strange bani pentru zile negre? Vorbesc cu clientii la telefon iar ei imi spun ca totul este in ordine si ca nu sunt in criza dar nu au nevoie de serviciile firmei la care lucrez. Cum asa? Daca nu esti in criza de ce ti-ai reduce activitatetea? Carrefour a redus stocurile cu 40% pe primul semestru, Coca Cola a sistat construirea unei noi linii de productie si unui nou depozit in Deva, firme de logistica care prefera sa se chinuie cu depozitarea decat sa mai investeasca intr-un nou depozit, sunt decat 1% din ce se intampla in piata. Bun, constructorii sunt in kkt din cauza bancilor care nu mai dau credite imobiliare decat cu un dosar beton, dar restul? Pentru ce se strang bani in Romania?

In Martie se relaxeaza creditele, constructorii vor avea iarasi posibilitatea sa vanda apartamentele iar piata va exploda din simplul motiv ca este prea mult chash flow.

Trebuie sa ne apuca de bugetul pentru anul financiar 2009. Ce sa spun eu cand o sa ma intrebe lumea ce preconizari am pentru viitor? Cum sa-i explic eu japonezului ca romanul strange bani? Cum sa-i explic ca urmatoarele doua luni va merge pe minus?

Pana cand imi gasesc raspunsurile ma plictisesc la munca si sper sa primesc telefon de la vre-un client sau vre-un e-mail ca sa mai muncesc si eu.

Pana atunci, va bagati la un biliard?

About lucian

Just a simply guy View all posts by lucian

Leave a Reply

