Laser tag 2

Pe data de 04.01.2009 am fost invitati de catre etherfast la o noua seara de laser tag. De data asta am fost 41 de persoane, impartite in patru echipe.

Daca data trecuta am terminat o data pe locul 1, odata pe locul 2 si odata pe locul 3, de data asta am iesit de doua ori pe locul 1 si o data pe locul 2 fiind totusi foarte aproape de Andrei care a castigat ultima runda. Felicitari 😀 si La multi ani, fiind nascut pe 02 ianuarie, la fel ca si Simona.

Recunosc ca am avut totusi noroc deoarece am cazut in echipa mai buna, verzii avand foarte multi componenti care nu mai jucasera pana acum.

Urmatorul eveniment va fi in jurul datei de 18 ianuarie. Va fi cineva care ma va detrona?

Si acum pozeeeeeeee pentru care multumesc lui Andrei si Ralucai.

About lucian

Just a simply guy View all posts by lucian

2 responses to “Laser tag 2

Leave a Reply

