Anul 2008

Anul 2008 am impresia ca a trecut cel mai repede dintre toti cei 27 de pana acum. A fost un an bun pe toate planurile si unul in care am facut o gramada de lucruri, am cunoscut multi oameni noi si m-am plimbat.

Revelionul 2007 – 2008 l-am facut in Slovacia intr-o locatie de vis pentru iubitorii sezonului de iarna. Dupa un drum cu peripetii care a fost facut in aproape 48 de ore (din nefericire un prieten de al meu a facut accident si a trebuit sa ne intoarcem de la Cluj) am ajuns la destinatie unde destept cum sunt mi-am pierdut portofelul cu banii, cardurile, actele mele si cele de la masina. Am petrecut insa un revelion foarte tare cu prieteni si colegi din Romania dar si cu slovaci. Am plecat pe fuga acasa ca am fost anuntati ca vin zapezile in tara.

Februarie a inceput cum nu se putea mai bine impacandu-ma cu “my true love”. Alaturi de ea am vizitat orase si tari minunate ca Barcelona, Grecia, Budapesta si Viena, am vizitat locuri frumoase din Romania, cel mai frumos fiind pe Transfagarasan, am fost alaturi de ea la toate evenimentele in care a fost implicata. Prin ea am cunosct oameni noi ca Bobby Voicu, Cabral si alti oameni din online. media, publicitate si mi-am facut prieteni ca Andrei si Alexandra, Hoinaru, Copila blonda (stiu ca asta o deranjeaza destul de mult :D). Sorry daca am uitat pe cineva.

Profesional am avut un an destul de bun, cu o promovare si doua mariri de salariu (Pentru SEFU:  astept o noua marire si o noua masina :D). Am muncit mult, am avut realizari de care sunt mandru si am fost in delegatii in Ungaria, Germania si Suedia.

Un lucru de care sunt mandru este ca mi-am facut blog. Blog pe care-l am de 2-3 saptamani si in care imi spun ofurile sau parerile despre lumea in care traim.

Ce-mi doresc de la 2009? Am scri in in postul anterior.

Vreau sa urez un sincer “La multi ani!” tuturor celor ce ma cunosc si tuturor celor ce nu ma cunosc dar imi citesc blogul. Va urez un an nou plin de fericire, sanatate, iubire si de multi, multi bani.

P.S. Vreau sa-i urez la multi ani si toate cele bune iubitei mele care pe data de 2.01.2009 va implinii 21 de ani.

About lucian

Just a simply guy View all posts by lucian

Leave a Reply

