Sarbatorile la romani

Asa cum v-am spus am petrecut Craciunul cu Simona la Eforie Sud. Mancare multa, somn de voie si vin din belsug. In rest liniste, o liniste care devine apasatoare. Sa nu auzi tu un claxon, o injuratura sau o bataie in teava ca ai dat muzica tare pare de domeniul SF-ului dar se poate. Aici abia daca vezi 3-4 persoane pe strada in timpul zilei iar noaptea 10-15 persoane inghesuite intr-un PUB. Dar e OK asa, chiar aveam nevoie de cateva zile de liniste ca sa-mi incarc bateriile si sa-mi revin cu somnul ca o luasem razna.

Meniul de Craciun mi-a pus capac, aperitiv format din racituri de porc, salata de boeuf si piftie, apoi felul intai unde vin sarmalele, felul doi este format din friptura de porc prajita si carnati, la sfarsit vine desertul. De trei zile numai asta mananc, o sa ma fac cat un porc :).

In linistea de aici nu am apucat sa ma uit nici la televizor. Azi am zis ca ar trebui sa ma uit si eu la stiri sa vad si eu ce se mai intampla in tara asta.

Prima stire este ca romanul a luat cu asalt hypermarket-urile. No shit! de parca nu e asa in fiecare an. Magazinele s-au deschis la ora 10:00 dar romanasul s-a asezat la coada de la ora 08:00. FRATILOR, Ceausescu a murit, iar comunismul nu mai e de actualitate, la ce va asezati la coada? de ce m-as duce cu doua ore inainte sa deschida? Trec  peste momentul de indignare si frustrare si ma uit la urmatoarea stire.

DN1 blocat din cauza abundentei de masini care se deplaseaza spre munte, cozi de cate 10km, ninsoare, masini de dezapezire insuficiente, nervi, lume suparata si somnoroasa dupa doua zile de petrecut. M-am deprimat de tot. Si mie imi place sa merg la munte cand e zapada, sa schiez, sa ma dau cu plasticul sau capacul de wc, dar nu m-as imbulzi pe DN1 nici sa ma omori. Mai bine mai astept o saptamana, doua si ma duc linistit, iar daca e la fel de aglomerat ma duc in Fagarasi sau pe langa Cluj. E mai departe dar cel putin nu ma omor cu lumea pe drum sau pe partie si nici nu platesc sume absurd de mari pe cazare si mancare.

Si uite asa am renuntat sa ma mai uit la stiri. Pun pariu ca urmau cateva crime facute la betie, un reportaj in care se prezentau numarul de persoane care au ajuns la spital cu toxinfectie alimentara, pe unde si-au petrecut vedetele Craciunul si o interventie a unui reporter care era in zapada pana la brau si in mijlocul ninsorii dar care ne spunea ca ninge. Zau?

Maine ma intorc in Bucuresti, iar galagie, stres, nervi in trafic si multe injuraturi, dar e ok ca a trecut postul si putem injura cat vrem. :))

Dar nu-i asa ca e frumos? Nu as putea sa traiesc in alt oras. I love Bucharest, asa cum e el 😀

About lucian

Just a simply guy View all posts by lucian

4 responses to “Sarbatorile la romani

  • Simona

    ba eu cred ca ti-ar placea viata si aici, pe meleagurile insorite ale marii negre… ehe voinicule, stai ca vine acu vara si tipa porumbu copt pe faleza ca in plaiul bucurestilor claxoanele.

  • Andreea

    E urat Bucurestiul, da e al nostru si il iubim si uram simultan 😛 Bravo ca macar de Sarbatori ati reusit sa plecati si sa stati linistiti si departe de nebunie 😀

  • xul

    adica nu e destul de trist in bucuresti, sa mai fiu trist si la 300 km. iar cat despre mancare, nush de ce romanul pune egal intre sarbatoare si glicemie crescuta. Romanule!!!:))

  • Lucian Marin

    Nici eu nu stiu de unde vine treaba asta ca de sarbatori trebuie sa mancam mult dar imi place :))

Leave a Reply

