Stand up Charity la final

Dupa doua saptamani de alergat si sunat la cunostinte dupa donatii am ajuns la final.

Luni 22 decembrie 2008 in Club A a fost locul unde ne-am adunat sa ajutam copii din Centrul de plasament Orhideea sa aiba un Craciun fericit. A fost multa lume, neasteptat de multa, am umplut Club A pana la refuz si ne-am distrat ascultand poantele celor de la Trupa Deko.

La sfarsit am tras linie si surpriza, s-au strans 4025 Ron :O.

Dupa eveniment am fost cu afaceristii la Metro sa cheltuim banii. Am luat doua cuptoare cu microunde, un storcator de fructe, o unitate de calculator (monitorul fiind donat de catre colegul meu Ion Stroe), jucarii, sampon pentru copiii  mici si seturi cosmetice pentru copii mai mari. Dupa care ne-am indreptat spre case ca eram rupti de oboseala. Hoinaru fiind cel ma pricopsit stand pana la 5 dimineata sa instaleze softurile pe calculator. Sorry si mii de multumiri.

A doua zi am fost la Sellgros cu Simona si am mai cumparat o multifuctionala (imprimanta, fax, scaner, copiator), doua fiare de calcat, un sac de 10 kg de detergent, cozonaci, baloane, acoarele si alte lucruri de birotica.

La ora 16:00 ne-am adunat si am mers la copilasi. Le-am dat cadourile iar dupa ce am terminat am facut un tur al cladirii. Am fost la copii in camere, ne-am jucat cu ei si am aflat cat de talentati sunt.

Am ajutat 36 de copii si asta iti da o satisfactie interioara pe care nu o poti explica.

Multumiri speciale:  DaAfaceri – pentru organizarea si promovarea evenimentului, Zdaf – pentru promovarea evenimentului, colegilor mei de la TMHRO – pentru donatiile facute si pentru participarea la eveniment, Blogosferei – pentru promovare, AICI gasiti lista cu toti cei care au scris despre eveniment, tuturor celor care au participat la eveniment si nu in ultimul rand angajatilor de la Centru de plasament Orhideea pentru tot suportul.

Poze de la eveniment si de la Centru de plasament gasiti aici.

Va doresc un CRACIUN FERICIT!

About lucian

Just a simply guy View all posts by lucian

Leave a Reply

