Long days

Au fost intr-adevar cateva zile foarte luuuuuungiiiiiiiii. Am fost dupa cadouri de Craciun cu Hoinaru, Miruna si Simona crora le multumesc frumos pentru ajutor. Ne-am distrat prin magazine, sa ne vedeti la raionul de jucarii :)). Parca nu mai vazuseram pana acum jucarii. Adevarul e ca pe vremea mea nu erau nici 1% din jucariile de acum.

Am fost la Stand-up Charity unde ne-am distrat alaturi de inca aproximativ 250 de persoane la show-ul celor de la Trupa Deko.

Inca doua sesiuni de cumparaturi, pentru aia micii de la Centru de plasament Orhideea, dupa care vizita le centru amintit.

Marti seara ne-am hotarat sa iesim la un suc si astfel sa sarbatorim intrarea in vacanta. Am fost la mine cu Simona sa impartim cadouri dupa care am fost in Tonka cu Hoinaru, Corina, Andrei, Alexandra si Adelina. Voie buna, rasete, glume. Simona a fost un pic inerta la inceput, sa o intelegem ca tocmai isi primise cadoul de Craciun, dar si-a revenit repede.

Miercuri dimineata la ora 08:00 ne-am trezit si am plecat spre litoral sa facem Craciunul cu parintii Simonei unde vom ramane pana cel mai probabil pe 27-28 decembrie.

Voi ce planuri aveti de Revelion? Nu ne stangem o gasca mare?

About lucian

Just a simply guy View all posts by lucian

2 responses to “Long days

Leave a Reply

