Party all night

Sambatala seara, Bucuresti si eu trebuia sa ma impart la trei petreceri. M-am hotarat sa le onorez pe toate. Ce a iesit? O seara de sambata reusita.

Seara a inceput la ora 18:30 cand am ajuns la petrecerea de Craciun organizata de firma la care lucrez. O atmosfera destinsa cu multi copilasi care-l asteptau pe Mos Craciun sa le aduca jucarii, cu colegi care vorbeau tot de servici, cu mancare si bautura din belsug si cu multa voie buna. Am stat in jur de o ora dupa care am plecat spre a doua petrecere.

Dupa 10-15 min am ajuns la Restaurantul Zet unde era Crist(ea)mas Blog Party. Lume multa, pe unii ii stiam, pe altii ii citesc dar si oameni de care nu am auzit spre rusinea mea. Imi cer scuze dar sunt nou in bransa :D. Fiind lume multa nu am gasit unde sa ne asezam. Simona a gasit un loc langa HoinaruMiruna si Raluca. Dupa putin timp Bobby Voicu a plecat, s-a eliberat un separeu langa noi unde s-a mutat Buddha si astfel am avut si noi loc la masa. Chiar a fost atmosfera de Craciun, multe rasete si glume, interviuri (eu am refuzat pentru ca nu dau bine pe sticla si nici nu sunt fotogenic), poze si multa porcime pe masa. Ne-am delectat cu sorici, toba si alte preparate reci de porc dupa care au venit si platourile calde cu preparate tot din porc. Hoinarul a plecat devreme pentru ca trebuia sa faca cumparaturile pentru Craciun iar dupa o jumatate de ora am plecat si noi. Multumiri speciale lui Cristea care a organizat aceasta petrecere.

De aici aveam de gand sa mergem la ziua lui Iura dar nu am mai ajuns pentru ca de la atata mancare am clacat si mi s-a facut rau. Ne-am retras la varul meu Ciprian unde am stat la o vorba si un pahar de suc cu frate-miu si Claudia, cu Lipi si sotia lui insarcinata (sa va de-a Dumnezeu un copil frumos si sanatos), cu prietena lui Ciprian si cu doi prieteni ai acestora. Atmosfera linistita, baietii sau incins putin cand au inceput sa se joace la Wii.

Acasa am ajuns pe la ora 2:00 si ne-am culcat, dar nu inainte sa fiu chinuit bine de Simona 😀

Spre rusinea noastra azi, ne-am trezit la ora 17:00 😀

CRACIUN FERICIT!

eu si Hoinaru

About lucian

Just a simply guy View all posts by lucian

One response to “Party all night

Leave a Reply

