Bucuresti, orasul luminilor

Decembrie, ca in fiecare an in prag de sarbatori edilii orasului investesc sume astronomice in impodobirea tuturor intersectiilor si a marilor bulevarde cu tot felul de beculete, luminite si brazi.

De la an la an parca sunt din ce in ce mai urate. Daca pana acum impodobeau de la Piata Unirii pana la Piata Romana, in acest an au facut exces de zel luminand de la Tineretului pana la Aeroportul Baneasa.

Zilele astea m-am tot invartit prin centru si am avut ocazia sa vad tot culoarul luminos. La ce concluzie am ajuns? Pai in afara de portiunea dintre Tineretului si Unirii unde au pus pe marginea drumului intre copaci perdele de luminite, totul este jalnic. Combinatii de culori nereusite, portiuni intregi unde deja sunt defecte si folosirea unui albastru foarte strident face Bucurestiul sa arate mai urat ca niciodata.

De la Statuia Aviatorilor pana la TVR sunt cele mai de prost gust (ce rau imi pare ca nu m-am oprit sa le pozez), dupa ce ca sunt cele mai saracacioase de pe tot traseul nici nu stiu ce vor sa semnifice. Tot ce pot sa fac este sa banuiesc ca vor sa fie niste turturi. Nu foarte departe calitativ dar si ca distanta de aceasta zona sunt luminitele de pe bulevardul ce leaga Arcul de Triumf de Piata Presei Libere.

La Universitate in rond avem un brad din schele verde (ca asa sunt brazii, verzi) mai sterge din dezamagire, desi nu este spectaculos se vede binisor dar nu este cine stie ce.

Ce ma bucura cel mai tare este ca anul acesta nu au montat bradul acela imens la Unirii. Imi aduc aminte ce nebunie a fost anul trecut cu aprinderea beculetelor din brad. Intreg centrul orasului blocat, nu mai puteai sa iesi de la metrou plus toate strazile care duceau spre Piata Unirii erau de neimaginat.

Am sa postez cateva poze facute in seara asta, mai exact patru. Imi pare rau de calitatea imaginilor dar sunt facute din masina si cu un aparat de fotografiat care lasa de dorit.

O sa revin cu mai multe poze cand o sa ma indur sa cobor din masina la fiecare intersectie.

Voi ce parere aveti de luminitele din Bucuresti?

About lucian

Just a simply guy View all posts by lucian

2 responses to “Bucuresti, orasul luminilor

Leave a Reply

