La ce ajuta camera de la telefon?

Eu nu prea folosesc camera de la telefon, e adevarat ca nici nu am un telefon cu o camera performanta, dar sunt momente pe care e nevoie sa le imortalizezi si atunci o folosesc.

Imi place sa fotografiez lucruri funny pe care le surprind in momentele in care sunt in trafic sau la plimbare prin oras. Ce insa vanez cu adevarat este prostia.

Am avut multe poze de genul dar le-am pierdut sau le-am ratacit si am ramas doar cu cele de pe telefon pe care o sa le postez sa le vedeti si voi. Scuze pentru calitatea  scazuta a acestora.

Prima poza este facuta in vara asta la granita dinte Bulgaria si Grecia. Ei cel putin au scuza ca nu sunt romani.

Aveti grija la Gosulete

 

Aceasta poza este facuta intr-o piata din Drumul Taberei. Omul are o afacere, e adevarat ca mica, dar asta nu-l impiedica cu nimic sa aiba cele mai elementare cunostinte de gramatica.

Ne place sa scriem cu "Y" 

Ultima poza e una chiar alarmanta. Lucruri ca astea se intampla in toate magazinele si Hypermarket-urile din Romania. Nu va faceti iluzii ca peste tot este o valoare asa de mica. Pe mine au incercat sa ma pacaleasca cu 550 Ron si aproape reusisera. Aveti grija cand mergeti prin magazine ca profita la greu de faptul ca nu stam sa studiem fiecare pret si apoi sa comparam cu bonul de la casa.

Reducere de 5%

Calculul este simplu, pretul vechi 3,98 Ron iar daca cumparati acest produs ECONOMISITI 5% deci la casa o sa platiti 3.99 Ron. Nu va dat la fel? Mai incercati. :))

About lucian

Just a simply guy View all posts by lucian

Leave a Reply

