Laser tag

Laser frate, am fost in seara asta la Laser tag, situat in vecinatatea City Mall la invitatia Simonei. A fost foarte tare, ne-am impartit in doua echipe si am jucat trei jocuri. Red team din care faceam si eu parte a gastigat cu 2-1 iar eu am avut o prestatie cel putin onoranta, locurile 1, 2 si 3 :D. A fost bun si CS la vremea lui :)). Promit ca maine pun si clasamentele.

Dintre ce-i prezenti nu cunosteam decat pe Cabral, Bobby Voicu si Simona, mai  stiam de pe bloguri pe ciops, Etherfast si Irinel. Din pacate pe restul nu-i cunosteam dar sper sa ajung sa-i cunosc mai bine cu ajutorul acestor actiuni. Dintre acestia ii pot enumera pe: Raluca, Cosmin, Vlad, Adi, Swap, Gabim, Cristian si The Hulk. Promit sa ma interesez daca au bloguri si o sa pun link-uri la fiecare in parte. Daca am uitat pe cineva imi cer scuze.

Tin sa-mi mai cer scuze si Simonei dar si lui Bobby si promit ca iau in calcul varianta unui blat la urmatoarea intalnire 😀

Sincer merita incercat. Eu cu siguranta am sa revin cu placere.

Poze gasiti aici.

Latter edit: Am mai facut rost de cateva link-uri. Please help si pentru ceilalti!

About lucian

Just a simply guy View all posts by lucian

3 responses to “Laser tag

  • Simona

    ce merita incercat? blatu? de masa?
    imi pare rau. nu am masa in camera.

  • Cristian

    Pui clasamentele ca să te lauzi, nu-i așa? 🙂
    Lasă blatul, mai bine te apuci să ne dai și nouă niște lecții. Avem ce învăța.
    PS: eu sunt ăla “anti-blogging” ca să citez pe cineva 🙂 deci n-ai uitat niciun link din punctul meu de vedere.

  • Lucian Marin

    Va pot ajuta mircurea intre 10:00 si 16:00, atunci este ziua de meditatii :))
    Mi-am dat seama ca esti tu si stiam si ca nu ai blog dar nu te puteam omite.

Leave a Reply

