Am si eu un Bebe

In urma cu multi ani am cunoscut-o prin intermediul unui prieten comun, era o pustoica frumusica si jucausa cu un lipici la oameni ce nu se poate.  Am pastrat legatura pana la un moment dat cand aceasta s-a pirdut de tot din cauza distantei. Acum trei veri insa s-a trezit cu mine in pragul usii cautand cazare la mare. A fost momentul in care am reinceput sa vorbim si sa ne vedem ma des.

Dupa un timp am ajuns din amici prieteni si din prieteni in iubiti. Nu a durat mult. Am fost impreuna aproape 4 luni, moment in care ne-am despartit ramanand totusi prieteni. Anul acesta pe 01.februarie ne-am hotarat ca e momentul sa mai dam o sansa relatiei noastre.

Acum dupa aproape un an de zile suntem fericiti, si ne iubim mai mult ca oricand. Stiu, suna a scenariu de telenovela dar ce sa-i facem :)).

Profit ca mi-am facut si eu blog (ea fiind mult mai veche in bransa) pentru ai transmite ca este cea mai importanta persoana din din viata mea, ca o iubesc mult de tot si ca imi pare rau daca o mai supar 😀

Sunt foarte mandru de ea si de realizarile ei, desi nu am nici cel mai mic merit in treaba asta. E studenta in an terminal la ASE, are un loc de munca si face pe voluntara la Da Afaceri. Sunt mandru de proiectele ei, cel mai recent fiind Brands, Blogs and Cookies. Despre care am scris intr-un post anterior. Iar urmatorul este Stand-up Charity.  Blogul Simonei il gasiti aici.

About lucian

Just a simply guy View all posts by lucian

One response to “Am si eu un Bebe

  • Simona

    1.drepturi de autor pentru 3 dintre poze!
    2.pustoaica se numara printre adjective?
    3.ma ajuti mult…si nu ma apucam de voluntariat asa hotarat daca nu te gandeai tu asa mult pana sa ne “hotaram”.
    ai mai sarit cateva etape…dar trec eu cu vederea
    4.afirmativ

Leave a Reply

