Nr.7 it’s back

FIARA se intoarce, cel mai titrat fotbalist din istoria stelei se intoarce pe banca tehnica pe care a parasit-o acum doua luni. Mixul de sentimente care m-au invaluit la aflarea vestii este interesant.

Pe deoparte ma bucur ca pleaca Dorinel Munteanu, de mult nu a mai avut Steaua un antrenor atat de slab si fricos. E adevarat ca in campionat nu a pirdut, dar a castigat doar un singur meci. Poate invoca ghinionul. soarta, horoscopul, etc. pentru mine unul va ramane cel mai slab antrenor care a fost la Steaua in era Becali.

Ma bucur ca un stelist adevarat si idol al suflarii ros-albastre se intoarce in ” Templul fotbalului romanesc “, acolo unde-i este locul.

Pe de alta parte sunt extrem de suparat de revenirea lui Marius Lacatus. O sa vedem iarasi jocul acela penibil cu care favoritii nostrii ne obisnuisera. Si cand ma gandesc ca dupa meciul cu Gloria Buzau am zis ca nu mai calc la stadion atata timp cat este Lacatus antrenor.

Ce asteptari am de la Lacatus? Pai sper ca dupa o pauza de iarna in care se preconizeaza schimbari masive de jucatori, dupa doua, trei stagii de pregatire prin strainatate sa obtina cel putin aceleasi rezultate ca si returul trecut. Returul trecut in care baietii au fost la un pas sa-i sufle titlul lui CFR Cluj.

Numirea oficiala nu s-a realizat inca la fel cum nu s-a anuntat nici demiterea lui Dorinel. Imi e greu totusi sa cred ca CIOBANUL (care e bloger de-al nostru 🙂 ) nu va face acest lucru, care mie imi miroase si a PR in relatia cu galeria si cu cei tot mai multi contestatori ai acestuia.

Multa bafta Laca si sincer sper sa fie de bun augur revenirea la Steaua.

Voi ce parere aveti de revenirea lui Marius Lacatus?

About lucian

Just a simply guy View all posts by lucian

10 responses to “Nr.7 it’s back

  • Simona

    macar sa mai vad si eu un joc, doua castigate, sa mai scriu de fotbal pe blogul meu, decat sa inghet pe stadion si eu, contabilul lui Hagi Tudose sa spun, castigam mai mult daca stateam acasa.

    Sunt curioasa insa, tu pe cine ai propune ca antrenor?

  • Lucian Marin

    Sincer eu as fi adus un antrenor de genul sau chiar pe Protasov, iar Razvan Lucescu ramane antrenorul meu preferat din Romania.

  • eduardobre

    lacatus nu este pentru steaua. este un antrenor slab. cum este insa si dorinel si hagi. la ora actuala la steaua nu poate antrena decat un caracter precum dan petrescu dar iarasi nu sunt convins de calitatile lui. nu poti compara urziceniul cu steaua.
    daca esti fericit pentru revenirea lui lacatus, vei avea o mare deziluzie. iti amintesc schimbarile care le facea regulat cand conducea : schimba toti atacantii si baga fundai si mijlocasi la inchidere. un search pe gsp.ro iti va confirma. defapt, fa-ti timp si intra pe blogul meu si vei gasi acolo toate teoria mea despre jocurile stelei din ultima vreme. cauta toate chestiile care le-am scris. cred ca o sa ajungi la aceasi parere ca si mine.

  • eduardobre

    si mai apoi daca ai acasa vreun regulament de fotbal vei vedea ca el nu permite ca lacatus sa se intoarca la steaua pana in vara.

  • Lucian Marin

    Nu cred ca m-am facut destul de inteles. Nu ma bucura revenirea antrenorului Lacatus. Sunt un fan destul de inrait si un cititor de presa sportiva. Am vazut cum a mers Steaua cu Lacatus anul acesta si sunt de parere ca si tine ca nu e antrenor de Steaua. Cum nu sunt nici Hagi sau Dorinel. Despre Petrescu numai cuvinte de lauda dar pana nu confirma la un club mare nu poti sti adevarata valoare a unui antrenor. Ce ma bucura pe mine in mod special este plecarea lui Dorinel care sincer il consider cel mai slab antrenor care a fost la Steaua de cand este Gigi.

  • Lucian Marin

    Am vazut pe gsp.ro ca nu este stipulat in regulament un astfel de caz pentru ca nu s-a mai intamplat pana acum asa ceva si ca juristii vor lua maine o decizie.
    Concluzia mea este ca atata timp cat pleaca Dorinel e bun si Lacatus :D. ALeg din doua rele, raul cel mai mic. Dar nu crezi ca e o miscare de PR a lui Becali prin revenirea lui Lacatus?

  • alphadog

    Nu mă mai miră nimic. Aşa chef de fotbal românesc am avut de la un timp încoace, încît acum am aflat de treaba asta.
    Ce să spun! Să fie sănătoşi!!!
    Sigur Gigi nu se va mai băga la echipă.

    =))

    Glumeam.

  • Lucian Marin

    @alphadog cum zicea si Adi Zabava pe blogul prietenului meu Prajiturel Steaua in ultimii 10 ani a avut un singur antrenor, pe Gigi

  • alphadog

    Mai are pînă să-l ajungă pe Ferguson. Eu îi mai dau vreo 2-3 ani de Steaua. Cu puţin noroc, poate ne spune “pa” anul viitor.

  • Simona

    gigi? :)) haha!
    da ce, fetele lui nu se pricep la fotbal…le lasa mostenire clubul

Leave a Reply

