La teatru cu @DreamTeamRo

Cand am aflat ca baietii de la DreamTeamRo organizeaza #mascatweetmeet si ca sunt si invitat nu am putut decat sa ma bucur. Sunt un fan inrait al teatrului si nu as fi putut lipsi pentru nimic in lume. Recunosc ca a fost pentru prima data cand am ajuns la Masca si acum imi pare rau ca am ratat acest teatru.

Piesa de aseara s-a numit Sluga la doi stapani de Carlo Goldoni si a fost pusa in scena de Mihai Malaimare. Piesa a fost extraordinara, o comedie usoara care te face sa razi in hohote iar la sfarsit sa aplauzi pana te dor palmele. Aseara am aflat ca Teatrul Masca este singura institutie culturala din Romania care are activitate in Web 2.0.

Actorii au fost de nota 10. Au jucat cu o energie iesita din comun si sunt sigur ca au ajuns acasa cu vanatai si dureri ale oaselor. Alt lucru care mi-a placut a fost interactiunea lor cu publicul. Te face sa crezi ca ai si tu un mic rol in aceasta piesa.

Felicitari Masca si regizorului Mihai Malaimare, felicitari baietiilor, Chinezu, Make, Vlad, Claudiu, Stefan si Nicu pentru ca au acceptat provocarea de a organiza acesta intalnire si care au reusit sa umple sala pana la refuz, felicitari actorilor dar mai ales felicitari celor prezeti care au venit la o piesa de teatru, un loc neobisnuit pentru un tweetmeet.

Multumim pentru invitatie si pentru o seara deosebita.

About lucian

Just a simply guy View all posts by lucian

4 responses to “La teatru cu @DreamTeamRo

Leave a comment